Case
Tidigare case inom affärs- och varumärkesutveckling och samhällsnytta.
Varje case berättar en historia om hur insikter, kreativitet och samarbete kan förvandlas till verkliga resultat. Jag har haft förmånen att driva utveckling för några av Nordens mest välkända företag och organisationer – från FMCG och apoteksmarknaden till civilsamhällets viktigaste frågor kopplat till mänskliga rättigheter, mångfald och inkludering.
Bryggan mellan insikt och innovation
Min styrka ligger i att omvandla insikter till koncept, kommunikation och innovation som både engagerar och skapar värde över tid. Genom mitt partnerskap i InsightBridge leder jag dessutom unika insikts- och innovationsresor genom bland annat Co-Creation Day. Här får tvärfunktionella team får energi, fart och fokus att tillsammans förvandlar färska insikter till väl förankrade innovativa koncept.
Min erfarenhet spänner över ett brett spektrum av kategorier och områden:
Nordisk retail FMCG | Apotek | Dagligvaruhandel | Online Shopping| NGO| Non-Profits
Category & Innovation Management
Ledarskap och tillväxt inom en rad kategorier:
Skin Care | Health Care & Medical Device Regulation | Intimate Care | Home Care | Lip Care | Fem Care | Shower & Bath | Wound Care | Food Supplements | Pet Food

Brand & Communication
Som Head of Brand & Communication har jag arbetat med att forma strategi, kommunikation, innovation för allt från globala jättar till vardagsfavoriter:
Grumme | HTH | Carmex | Salvequick | Family Fresh |L300 | HTH| RFSU mfl.
